Voordeelpakkers

Albert Heijn heeft een marktaandeel in 2015 van 34,1%
in de Nederlandse markt op gebied van supermarkten
en is daarmee marktleider.
In de regio Breda komen er jaarlijks, gemiddeld gezien over
de laatste 5 jaar, 30 miljoen bezoekers.

Wat zou het voor uw bedrijf betekenen om aan al deze passanten uw diensten te tonen en dit in een meetbaar concept te gieten? Met ons concept De Meepakker kunt u marketingcampagnes toepassen binnen Albert Heijn voor miljoenen bezoekers.

  • XL Landelijk Meegroeigarantie

  • Geen gedoe, XL zorgt voor het design

  • Miljoenen bezoekers per jaar

  • Meetbaar door mee te nemen kaarten

  • Marketingadvies

Meepakkers zijn aanbiedingen, promoties en routes naar de leukste, handigste en/of nieuwste locaties in de buurt. Twintig om precies te zijn. En allemaal vanuit verschillende branches. Zo is het aanbod gevarieerd en is er voor ieder wat wils. De aanbiedingen zijn altijd uniek per locatie en meestal seizoensgebonden. Ze zijn te vinden bij Albert Heijn, bij u in de buurt.

 

De Meepakker zijn vrij vorm te geven kaarten op A6 formaat:

  • Worden dubbelzijdig gedrukt in high-quality print

  • Worden onbeperkt aangevuld

  • Zijn volledig recyclebaar

  • Kunnen alleen bij u worden ingeleverd

  • Kunnen tussentijds worden aangepast

U bent zeven dagen per week te vinden in een opvallend display, vlakbij de uitgang en achter de drukste kassa’s van Albert Heijn.

Bovenaan het twee meter hoge display kunt u 10 seconden shinen op het 40 inch LED scherm. Verwen de bezoekers met een virtuele rondleiding door uw zaak of richt u volledig op een tijdelijke aanbieding.

De keuze is aan u.

Altijd bereikbaar
Heeft u een concrete doelstelling, eist u meetbare resultaten en bovenal, heeft u iets leuks te bieden? Houdt u dan rekening met een eerlijke investering en een creatief team wat voor u aan de slag gaat.

Wij horen graag van u!